Jak działamy ?

Najwyższa jakość obsługi klienta

  • Jesteśmy zawsze do Twojej dyspozycji (odbieramy telefony, błyskawicznie odpowiadamy na maile, nie używamy formularzy kontaktowych)
  • Czynnie uczestniczymy w procesie realizacji projektów – monitorujemy postępy, na bieżąco reagujemy na problemy, pomagamy wszędzie tam gdzie możemy lub klient tego oczekuje
  • Wspólnie z klientami cieszymy się sukcesami – umieszczamy projekty w naszej „galerii sukcesu”
  • Działamy proaktywnie, a jeżeli i tak coś pójdzie nie tak, wyciągamy wnioski, uczymy się i podejmujemy akcje aby uniknąć tych samych błędów w przyszłości
  • Bierzemy pełną odpowiedzialność  za nasze działania
Najwyższa jakość | obsługi klienta
Najwyższa jakość obsługi klienta

Bezkompromisowość w podejściu do jakości produktów

  • Dbamy o jakość na każdym etapie realizacji projektu – od specyfikacji, poprzez produkcję, dostawę i końcowe odbiory
  • Stosujemy technologie zapewniające zachowanie najwyższych standardów jakościowych
  • Jesteśmy strażnikami jakości – jeżeli projekt nie jest realizowany przez nas pilnujemy, aby nadal był realizowany w wymaganej jakości
  • Monitorujemy jakość produktów w całym okresie eksploatacji – informujemy użytkownika o stanie technicznym i wizualnym produktów –konserwujemy i robimy przeglądy.
Bezkompromisowość w podejściu do | jakości produktów
Bezkompromisowość w podejściu do jakości produktów

Bezpieczeństwo i komfort naszych kooperantów i partnerów

  • Wychodzimy z założenia, że tylko kooperacja oparta na wzajemnym zaufaniu przynosi prawdziwą satysfakcję,
  • Dzielimy się naszą wiedzą, doświadczeniem i wspieramy naszych kooperantów wszędzie tam, gdzie jest to możliwe
  • Kooperacja jest wtedy, gdy każdy uzyskuje z niej korzyści – pomagamy naszym partnerom zarabiać i/lub oszczędzać pieniądze.
Bezpieczeństwo i komfort | naszych kooperantów i partnerów
Bezpieczeństwo i komfort naszych kooperantów i partnerów

Nie negocjujemy cen rozmawiamy o wartości

  • Wychodzimy z założenia, że cena jest adekwatna do oferowanej wartości 
  • Obie strony transakcji muszą zarabiać – w innym przypadku to nie jest biznes
Nie negocjujemy cen | rozmawiamy o wartości
Nie negocjujemy cen rozmawiamy o wartości

Jesteśmy odpowiedzialni społecznie

  • Wspieramy inicjatywy mające na celu poprawę jakości infrastruktury drogowej miast 
  • Bierzemy czynny udział w promowaniu bezpiecznego i estetycznego środowiska, w którym żyjemy
  • Przekonujemy, że nam jako Polakom się to po prostu należy i nas na to stać.
  • Wspieramy akcje charytatywne
Jesteśmy | odpowiedzialni społecznie
Jesteśmy odpowiedzialni społecznie